Friday, May 22, 2009

问世间道德为何物?+ENGLISH Sub

今天考道德 , 为什么我们要考纸上的道德勒??

我问你,你有道德吗?
你问我,我是道德吗?

moral,,moral,moral.,
do u noe what is moral,
if u ask me what is moral,
i say can i eat this or no,
cuz when i sit for this exam,
my perut is cry n shout,
say papa i want eat,
i say that is nothing to eat,
it no peduli me n shout n shout,
i scold it i no food now,
点知它既刻反击,
在里边使出五雷轰顶,
兼分道扬镳,
仲学藤原拓海 飘移飘移,
令到我即刻举白旗,
叫它给我灵感做‘moral',
甘样无惊无险又一天啦!!!

No comments:

Post a Comment